12px13px15px17px
Tarix:09/04/14

“Samsung” qəzetdən 288 min dollar tələb edir

“Samsung” Koreyanın “Electronic Times” qəzetini məhkəməyə verib.  Qəzetin səhifəsində şirkətin “Galaxy S5” smartfonu haqqında mənfi fikirlərin nəşri səbəb kimi göstərilir. İstehsalçısı qəzet rəhbərliyindən 300 milyon Koreya vonu (288 min dollar) tələb edir. Bu haqda Koreyanın “Media Today” qəzetinə istinadən “Apple Insider” yazıb.
 
 
“ICTnews” elektron xəbər xidməti “lookatme.ru” saytına istinadən bildirir ki, “Electronic Times” qəzetinin müəlliflərindən biri “Galaxy S5” smartfonunda kameranın işində hansısa problemləri qeyd etməsi iddia səbəbi olub. “Samsung”un nümayəndələri bildiriblər ki, qəzet səhifəsində yanlış faktlar gedib.
 
 
“Media Today” qəzetinin məlumatına görə, “Electronic Times” rəhbərliyi qarşılıqlı iddia ilə çıxış edərək bildirib ki, məqalədə faktlar əsas götürülüb və heç bir yanlışlıq yoxdur.
 
 
Emil Hüseynov



Baxış sayı: 355

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






27 May 2020

26 05 2020