12px13px15px17px
Tarix:01/02/12

“122” -nin xidmət keyfiyyəti artırılıb

Hal-hazırda Bakı şəhər telefon şəbəkəsində istifadəçilərdən telefon xəttinin təmiri ilə bağlı sifarişlərin qəbulu və təmiri işləri avtomatik idarəetmə sistemləri və "122" çağırış mərkəzi vasitəsilə tam vahid bir mərkəzdən idarə olunur.

"122 - Mərkəzi Təmir Bürosu Xidməti"ndə "insan-maşın" dialoq sistemində daxil olan sifarişlər və onların emalı, telefon xətlərinin təmirinə nəzarət və bununla əlaqədar bütün informasiya bazalarının formalaşdırılması (arxivləşdirilməsi) insan faktoru olmadan telefon rabitəsinin keyfiyyət göstəricilərinin şəffaflığına təminat verir.

Qeyd edək ki, sistemin tətbiqi əhaliyə göstərilən telefon rabitəsi xidmətinin keyfiyyətinin nəzərəçarpan dərəcədə artmasına şərait yaradıb.





Baxış sayı: 2073

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






29 Mart 2024

28 03 2024