waplog

Qadınlar “Facebook” sosial şəbəkəsində reklama tez-tez keçid edirlər


Hal-hazırda “Facebook” sosial şəbəkəsində istifadəçilərin sayı 750 milyonu ötüb. Belə böyük istifadəçi bazası təbii ki, statistikanı təhlil edən müxtəlif marketinq agentliklərini və elan verənləri cəlb edir.
Belə agentliklərdən biri, “Social Code”, “Facebook”da reklamın analizini və onun istifadəçilərə təsirini dərc edib. “AllFacebook”un məlumatına görə, tədqiqat 10 ay davam edib.
Agentlik reklama və “Like” düyməsinə sıxma tezliyini araşdırıb. Sonra isə istifadəçilərin cins və yaş qrupları üzrə məlumatları təhlil edilib. Nəticəyə əsasən, yaşı 50-dən yuxarı olan insanlar 18-29 yaş arasında olanlardan fərqli olaraq reklama daha tez-tez keçid edirlər. Yaşı 50-dən yuxarı qadınlarda isə bu göstərici gənclər ilə müqayisədə daha çox, 31,2%-dir. Maraqlıdır ki, cavan insanlar arasında kişilər "Like" düyməsinə qadınlara nisbətən 2,2% daha çox sıxırlar.

NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL